-
Hoe bestel ik?
Zodra je jouw bestelling hebt afgerond krijg je een bevestigingsmail. Via whatsapp of email zullen we de verdere voortgang van bezorgingproces doorgeven. We bezorgen binnen 24 uur, maar soms kunnen we dezelfde dag al de bestelling leveren. Het is uitermate belangrijk dat je thuis bent op het moment dat we de bestelling bij je bezorgen. Als je toch niet thuis bent, dan zullen we de bestelling bij uw buren afleveren.
-
Hoe bezorgen jullie?
We bereiden de bestellingen ’s-ochtends voor. We verpakken onze vlees- & kipproducten in de daarvoor bestemde verpakkingen. Onze producten worden gekoeld getransporteerd en we kunnen met zekerheid stellen dat de producten onder de juiste omstandigheden worden vervoerd.
-
Mijn bestelling klopt niet. Wat nu?
Geen zorgen! Neem telefonisch contact met ons op of via de mail/whatsapp en geef aan wat er niet klopt of ontbreekt. Dan zorgen wij dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Uiteindelijk willen we dat jij tevreden bent!
-
Hoe kan ik betalen?
In onze webshop kan je via een beveiligde verbinding betalen met iDeal en Creditcard. Vanwege het coronavirus hebben we de mogelijkheid om contant te betalen, laten vervallen. Deze optie zal weer mogelijk zijn, als de coronaperiode achter de rug is. Je kan kortingsbonnen verzilveren door de kortingscode in te vullen in het daarvoor bestemde veld bij het afronden van de betaling van jouw bestelling. Het bedrag van de kortingsbon/code zal van het totaalbedrag worden gehaald.
-
Hoe lang kan ik vers- en vriesproducten bewaren?
Rund-, kalfs- en lamsvlees kunnen allen ongeveer 3 dagen worden bewaard in de koelkast. In die vriezer geldt voor rundvlees 6 maanden en voor lams- en kalfsvlees 3 maanden. Voor gehakt is de houdbaarheid vrij kort; meestal 2 dagen. In de diepvries is de houdbaarheid ongeveer 2 maanden. Vleeswaren en vleesbeleg kunnen ongeveer 4 dagen mee in de koelkast. In de vriezer geldt een termijn van maximaal 2 maanden. Voor grillworsten is de houdbaarheid ongeveer 6 a 7 dagen. In de vriezer kunnen deze worsten ongeveer één maand houdbaar blijven. Al onze gekoelde producten worden geëtiketteerd. Op dat etiket zie je onder andere de productie- en houdbaarheidsdatum. We bereiden onze producten op dagbasis voor. Dit betekent dat je de producten in huis hebt die niet ouder zijn een etmaal. We garanderen op deze manier onze versheid!
-
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over de bestelling?
Wij streven er dagelijks naar om producten zo vers mogelijk en kwalitatief hoogstaand te bereiden. Het maken van fouten is menselijk en daardoor ontkomen wij daar ook niet aan. Mocht je om bepaalde redenen niet tevreden zijn over je bestelling of is er iets anders niet bevallen, laat het ons weten. We kijken graag samen met jou naar een passende oplossing.
-
Retourneren
We zijn werkzaam in een branche waarbij derving snel om de hoek komt kijken. Dit betekent dat het retourneren van onze vlees- en kipproducten in beginsel niet mogelijk is. Zodra jouw bestelling op transport gaat vervalt het herroepingsrecht. We zullen je echter te allen tijde te woord staan bij eventuele klachten of opmerkingen. Jouw tevredenheid staat bij ons voorop!